viernes, 24 de abril de 2015

Direct mail offers: Eight steps to making them effective

http://financelovelife.com/?p=6847

traducido por Federico Dilla

Direct Mail Offers: Eight Steps to Making them Effective

Every direct mail package you drop in the mail should contain an offer. The offer is the incentive or reward that motivates prospects to respond to your mailing, either with an order or with a request for more information. “Subscribe to Hook, Line and Sinker today and save 45% off the newsstand price” is an example of an offer. To be effective, your offers must pass eight tests.
я136

Test 1. Is your offer specific?

“Visit our website for more information” is not an offer. Your offer must be specific and tangible.

Test 2. Is your offer exclusive?

Are you making your offer only to a select few (and making them feel that they are an exclusive bunch), or are you making your offer to everyone and his dog? For example, is your mailing envelope addressed to “Occupant”?

Test 3. Is your offer valuable?

Will your prospects perceive your offer to be of value to them? Your offer may be inexpensive for you to offer, but it must have high perceived value to your potential customers. For example, a $100 gift card to The Home Depot has high perceived value to your prospects, but is inexpensive for you to offer if it lands you a sale worth $5,000.

Test 4. Is your offer unique?

Is the deal you are offering only available through your business?

Test 5. Is your offer useful?

Your offer can be exclusive but useless (an engraved pet rock). Or unique and useless (a bag of dust from Mars). Make sure your offer helps your prospects save money, save time, do their jobs better or is something else just as helpful.

Test 6. Is your offer relevant?

You could offer a 40% volume discount on laptop computers to both travelling salespeople and to computer retailers. Both groups buy laptops, both groups appreciate a discount, but only one group buys in volume.

Test 7. Is your offer plausible?

Some offers are too good to be true. Others are silly. I received an email from a spammer, offering me one million email addresses in electronic format for only $240. “Order now. Quantities are limited,” he said.

Test 8. Is your offer easy to acquire?

The harder you make it for your prospects to obtain your offer, the lower your response rates will be. So make your order forms clear, simple and short, your toll-free phone number obvious on the page, and your conditions of purchase few.

By John Barney
Ofertas por Mails : Ocho pasos para hacerlos efectivos

Cada paquete de correo directo se le cae en el correo debe contener una oferta. La oferta es el incentivo o recompensa que motiva a las perspectivas para responder a su correo, ya sea con una orden o una solicitud para obtener más información. "Suscribirse a Hook, Line and Sinker hoy mismo y ahorre un 45% al ​​precio en quiosco" es un ejemplo de una oferta. Para ser eficaz, sus ofertas deben pasar ocho pruebas.

я136

Prueba 1. ¿Es su oferta específica?

 "Visite nuestro sitio web para obtener más información" no es una oferta. Su oferta debe ser específica y tangible.

Prueba 2. ¿Es su oferta exclusiva?

 ¿Estás haciendo tu oferta sólo a unos pocos elegidos (y hacerlos sentir que son un grupo exclusivo), o está haciendo su oferta a todo el mundo y su perro? Por ejemplo, es el sobre de correo dirigido a "ocupante"?

 Prueba 3. Es el ofrecimiento valioso?

 ¿Sus perspectivas de percibir su oferta para ser de valor para ellos? Su oferta puede ser de bajo costo para que usted pueda ofrecer, pero debe tener un alto valor percibido por sus clientes potenciales. Por ejemplo, una tarjeta de regalo de $ 100 para The Home Depot ha percibido alto valor a sus clientes potenciales, pero es barato para que usted pueda ofrecer si te cae una venta por valor de $ 5.000.

Prueba 4. ¿Es su oferta única?

 ¿Es el trato que están ofreciendo sólo está disponible a través de su negocio?

 Prueba 5. Es el ofrecimiento útil?

Su oferta puede ser exclusiva, pero inútil (una piedra mascota grabado). O única e inútil (una bolsa de polvo de Marte). Asegúrese de que su oferta de ayuda a sus clientes potenciales a ahorrar dinero, ahorrar tiempo, hacer mejor su trabajo o es otra cosa igual de útil.

Prueba 6. ¿Es su oferta relevante?

Usted podría ofrecer un descuento por volumen del 40% en los ordenadores portátiles a los dos vendedores que viajan y de las tiendas de informática. Ambos grupos compran computadoras portátiles, ambos grupos aprecian un descuento, pero sólo un grupo de compra en volumen.

Prueba 7. ¿Es su oferta creíble?

Algunas ofertas son demasiado buenas para ser verdad. Otros son una tontería. Recibí un correo electrónico de un spammer, ofreciéndome un millón de direcciones de correo electrónico en formato electrónico por sólo $ 240. "Ordenar ahora. Las cantidades son limitadas ", dijo.

Prueba 8. ¿Es su oferta fácil de adquirir?

 El más difícil que hacerlo para sus clientes potenciales para obtener su oferta, el reducir sus tasas de respuesta será. Así que haga sus formularios de pedido claro, sencillo y corto, su número de teléfono gratuito obvia en la página, y sus condiciones de compra pocos.

Por John Barney